Jom Ikut

Monday, 8 August 2011

Berbuka @ Kuala Perlis bersama my family

 Besstttt sangat dapat berkumpul dan berbuka ramai-ramai dengan sume ahli keluarga dan destinasi berbuka kami pada 4 ramadhan tu ialah di Kuala Perlis....sebenarnya idea ni datangnya dari bapa n mak....akak n keluarga juga di jemput sekali untuk memeriahkan suasana...hehehehe.

Seawal jam 6.00 petang kami dah sampai di Kuala Perlis...masa tu orang tak berapa ramai lagi....siap oder n ambil meja kami jalan2 dan rehat dulu kat tepi laut sambil layan anak2 bermain....bulan posa ni sumenya kurang...idea pun kurang...apa pun kita layan gambar je lah....


Siakap Tiga Rasa


Keluarga akak yang boleh hadir...13 orang


Udang masak sos


Sotong goreng tepung....anak2 sukeee ni


Akak , adik Irah dan kak ipar (belah en. somi)



en. somi jadi pemerhati japppp...he3


orang kuat malam tu....mak n bapa tersayang


Along Iqah dan kak ngah senyum lebar tunggu nak ngap jer...





keluarga adik bungsu akak.....





No comments:

Post a Comment